قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت زردچوبه خام قيمت زردچوبه فله قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زردچوبه اعلا-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت زردچوبه ۱۰۰ گرمي-قيمت زردچوبه بسته بندي-قيمت زردچوبه-قيمت پودر زردچوبه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زردچوبه اعلا-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت زردچوبه ۱۰۰ گرمي-قيمت زردچوبه بسته بندي-قيمت زردچوبه-قيمت پودر زردچوبه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي و قيمت زردچوبه اعلا-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت زردچوبه ۱۰۰ گرمي-قيمت زردچوبه بسته بندي-قيمت زردچوبه-قيمت پودر زردچوبه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

تاريخچه زردچوبه چيست؟

اين گياه به مدت هزاران سال در آسيا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده اي از آيووردا، طب سنتي چيني، داروي سيدها و اوناني را تشكيل مي دهد.

فوايد سلامتي و خواص قابل توجه زردچوبه چه چيزهايي هستند؟

زردچوبه كمك و غلبه بر التهاب مي كند و به درمان ناخوشي هاي تحريك كننده مانند سرطان و ورم مفاصل هم كمك مي كند. به خاطر تركيبات كوركومين اش، اين ادويه نيز فوايد عصبي و سلامتي قلبي عروقي را نيز به همراه دارد. اين بخش از سلامت نمناك فهرست جامع از فوايد زردچوبه وجود دارد.

فوايد زردچوبه به طور عمده به علت فيتوشيمي بودن آن است. تركيبات زردچوبه به نام كوركومينوئيد (مانند كوركومين، دي متوكسي كوركومين و بيس متوكسي كوركومين) چندين مزيت براي سلامت انسان دارند كه در ادامه به بررسي آن مي پردازيم. زردچوبه همچنين شامل روغن هاي فراواني به نام آتلانتون، تورمرون و زينجيبرن است. تركيبات ديگر زردچوبه شامل، پروتئين ها، رزين و قند است. در زير تعدادي از خواص زردچوبه را ذكر مي‌كنيم:

1. ويژگي هاي ضد التهابي زردچوبه: در مطالعات متعدد، كوركومين، يك تركيب قوي در زردچوبه شناخته شده است كه مي تواند تورم بدن را كاهش دهد. يكي از راه هاي افزايش مصرف زردچوبه، اضافه كردن آن به غذاها در هنگام آشپزي است كه در اكثر غذاها از زردچوبه استفاده مي كنيم. شما مي توانيد چاي زردچوبه را نيز بنوشيد. چهار فنجان آب و يك قاشق چاي خوري زرد چوبه را بجوشانيد. همچنين مي توانيد ليمو يا عسل براي طعمش اضافه كنيد.

2. ويژگي هاي عالي آنتي اكسيداني زردچوبه: زردچوبه با از بين بردن راديكال هاي آزاد، مهار پراكسيداسيون، و كاهش پيچيدگي هاي آهن مشهور است، كه همه آنها نتيجه مستقيم خاصيت هاي آنتي اكسيداني آن هستند. و نه فقط زرد چوبه، بلكه حتي روغنش هم خواص آنتي اكسيداني اش را دارد.در مطالعه اي ديگر كه بر روي موش ها انجام شد، زردچوبه توانست از استرس اكسيداتيو ناشي از ديابت به خاطر خواص آنتي اكسيدان آن جلوگيري كند.

3. زردچوبه براي بهبود سلامت مغز و جلوگيري از بيماري هاي عصبي: كوركومين موجود در زردچوبه مي تواند تجديد حيات سلول هاي مغزي را نيز افزايش دهد. و آروماتيك - تورمرون، يك تركيب فعال ديگري در زردچوبه است كه مي تواند رشد سلول هاي بنيادي عصبي در مغز را تا 80 درصد افزايش دهد. كوركومين موجود در زردچوبه مي تواند به درمان افسردگي، ديسكينزي ناخوشايند (شامل حركات ارادي و غيرارادي) و نوروپاتي ديابت كمك مي كند. در مطالعات ديگر حيوانات، كوركومين نيز اثرات سودمند تري نسبت به استرس مزمن به نمايش گذاشته بود.

 

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

4. زردچوبه براي جلوگيري از بيماري هاي قلبي: ويژگي هاي آنتي اكسيداني زردچوبه به ويژه در مورد ديابت، تحت حفاظت قلب قرار دارند. كوركومين موجود در زردچوبه به كاهش سطح كلسترول خون كمك مي كند در نتيجه به سلامت قلب كمك مي كند.

5. زردچوبه براي جلوگيري از سرطان: كوركومين خواص ضد سرطاني را در مطالعات متعدد به نمايش گذاشته بود. در واقع، كشورهايي كه هر روز حدود 100 تا 200 ميلي گرم زرد را مصرف مي كنند، احتمال ابتلا به سرطان كمتري دارند. در برخي از بيماران سرطاني كه از زردچوبه استفاده مي كردند، ايجاد تومور كاهش يافته. در برخي موارد ديگر، مواد شيميايي سيستم ايمني كه سلول هاي سرطاني را از بين مي برند، بيشتر متمركز شده اند.

چرا از زردچوبه در غذاهاي ايراني استفاده مي‌شود؟

غذاهاي ايراني اكثرا احتياج به ادويه هاي گوناگوني دارند يكي از ادويه هاي پرمضرف در غذا ها زردچوبه است. اين ادويه خوش طعم و بو ، از كشور هند و ديگر كشور هاي آسياي شرقي متولد شده است. و از گياهي يك ساله گرفته مي شود. قدمت مصرف زردچوبه بيش از ۴ هزار سال است و به عنوان يكي از مهم ترين و پرمصرف ترين ادويه هاي جهان در انواع غذاها، مواد آرايشي، بهداشتي و دارويي به كار مي رود.

ابتدا از اين ادويه فقط براي توليد رنگ استفاده مي شد ولي در سال هاي اخير تحقيقات زيادي در مورد ويژگي هاي تغذيه اي و آثار شفابخش آن در بهبود و پيشگيري از بيماري ها و سرطان هاي مختلف به ثبت رسيده است. توليد جهاني زردچوبه بيش از يك ميليون تن در سال است و هند بيش از ۸۰ درصد توليد جهاني و ۶۰ درصد بازار صادرات آن را در اختيار دارد. از طرفي بزرگ ترين مصرف كننده و صادر كننده زردچوبه هم محسوب مي شود.

 

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آيا خواص زردچوبه در اثر حرارت ديدن و پخت وپز از بين نمي رود؟

اسانس و مواد موثره تمام ادويه ها به حرارت حساس هستند و هرچه زمان و دماي طبخ بالاتر باشد، تخريب آنها هم بيشتر مي شود بنابراين براي به حداقل رساندن تخريب تركيب هاي مفيد ادويه ها، بهتر است آنها را در اواخر پخت به غذا اضافه كرد. كوركومين (تركيبي فنلي)، ماده موثر زردچوبه است كه در اثر پخت وپز تخريب مي شود و اگر از زودپز براي پختن غذايي كه حاوي زردچوبه است استفاده شود، مقدار بيشتري از آن از بين خواهد رفت به طوري كه با اين روش پخت، پس از ۱۰ دقيقه، نيمي از كوركومين زردچوبه از دست مي رود. البته طبخ زردچوبه روي رنگ آن اثر سوء چنداني ندارد.

دليل اصلي استفاده از زردچوبه در تمام غذاهاي ايراني چيست؟

زردچوبه يكي از پرمصرف ترين ادويه هاي دنياست و به زعفران فقرا هم معروف است؛ چون با ايجاد رنگ زرد مي تواند تا حدي به جاي زعفران به كار رود ولي قادر به ايجاد عطر خاص آن نيست. استفاده از مقدار كمي از آن باعث ايجاد رنگ زرد يكنواختي در غذا مي شود و طعم ملايمي هم دارد. زردچوبـه جزء اصلي تشكيل دهنده پودركاري و ادويه هاي تركيبي است و قيمت مناسبي هم دارد، ضمن اينكه ذائقه بيشتر مردم كشورهاي آسيايي آن را مي پسندد.

براي نگهداري از زردچوبه بايد به چه نكته هايي توجه كرد؟

زردچوبـه حاوي ۵ درصد روغن و ۵ درصد اسانس است و به گرما، اكسيژن، رطوبت هوا و نور مستقيم حساس است و اگر در شرايط نامناسب نگهداري شود، عطر و طعمش دچار تغيير مي شود بنابراين براي نگهداري ادويه هايي مانند زردچوبـه ، استفاده از ظرف هاي غير قابل نفوذ به هوا، نور و رطوبت توصيه مي شود.

قيمت زردچوبه خام-قيمت زردچوبه فله-قيمت زردچوبه دسته بندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زردچوبه اعلا-فروش زردچوبه قلم پودر نشده-قيمت زردچوبه ۱۰۰ گرمي-قيمت زردچوبه بسته بندي-قيمت زردچوبه-قيمت پودر زردچوبه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 187 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593043

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .